Vand inel adaptor original confirmare focus M42-Canon EOS Digital
Acest inel adaptor va permite folosirea obiectivelor manuale pe filet M42 pe aparatele
CANON EOS digitale moderne.Este prevazut cu cip made in Japan pentru confirmarea focusului.
Produsul este nou,constructie metalica,focus la infinit,si se livreaza cu set capac Canon.
Pret 120 ron
BUCURESTI
tel 0762411060 cosmote
tel 0725630660 vodafone,
tel 0747328915 orange
id mess: hashstanley
vezi foto,detaliile si oferta la zi aici
20.01.2012
35.2KB
colorata unu
01.08.2011
20.3KB
continui seria cu un "Uimitul"!
02.01.2009
25.2KB
culori de primavara
21.04.2009
28.6KB
1. PASTEL DE TOAMNA
2.Contrast cromatic
16.04.2009
91.1KB
si una cu cirese
20.05.2009
23.1KB
"Lac"
30.06.2009
23.7KB
am fost plecat in concediu, revin dupa o pauza lunga
edit, cum dreq am intors-o nu stiu :D
30.07.2011
26KB
iarna la tara
31.03.2009
24KB
Ce zici de asta?
13.11.2009
28.5KB
Vand camera foto format lat UNICAT, Cambo Maxiportrait, portrait camera 4x5 instant film, fabricata sub sigla Cambo pentru Polaroid, si care face parte dintr-un proiect special in urma cu 20-25 ani. Lentile Copal Press No.1, Schneider Kreuznach G-Claron 9/240. Camera este din metal, coloare neagra, stare perfecta, ca noua, lentilele nu sunt zgariate, diafragma functioneaza ireprosabil, declansatorul la fel, sistemul Copal merge ca uns (cred ca nu are moarte), blitzul fara probleme. Vine cu trepied Snab 3-66 Fluid Head negru, solid, in stare foarte buna, de asemenea. 550 holder, a functionat cu film instant Polaroid 554, insa se pot adapta si alte sisteme de film (Polaroid 545, Fuji, Kodak, s.a.). Subliniez ca aceasta camera este unul dintre prototipurile facute de sub sigla Cambo pentru Polaroid, cei de la Cambo mi-au confirmat unicitatea (exista cateva bucati in toata lumea). Mai multe detalii nu mi-au putut da nici ei, am apelat la serviciile Polaroid pentru mai multe informatii, insa raspunsul se lasa asteptat. Eu sunt fotograf amator, ma ocup printre altele de colectionarea de camere foto, insa aceasta camera isi are locul intr-un studio foto, in mainile unui meserias, care sa stie ce face cu ea. Pentru ca nu se gasesc deloc informatii pe internet privind pretul, raman deschis oricaror discutii pe aceasta tema.. O sa iau in considerare si o sa raspund doar ofertelor serioase. Un cuvant despre provenienta aceastei camere: sotia a primit-o cadou de la sora ei, din Germania. Ne-am bucura daca am vinde-o in Romania, daca nu o vom scoate la vanzare "afara". Pentru interesati, pot trimite prin email poze detaliate (aici am putut posta doar trei fotografii). Multumesc pentru interesul si intelegerea acordata. Astept oferte la: ioanstoica@gmx.com, tel: 0763652390 sau fax: 0369808660.
20.08.2009
18.1KB
Biserica Cretulescu HDR
07.10.2009
53.8KB
Buna ziua .. sunt amator in fotografie ... folosesc un aparat semiprofesional ...cer pareri ale profesionistilor ...
VISIN INFLORIT !
11.06.2012
57.4KB
"Sosea" (strada)
03.09.2009
22.1KB
beauty...
echipament: Canon EOS 40D + Canon EF 17-40mm f/4 L
09.01.2009
32.8KB
Spectacolul luminilor
01.05.2009
25.8KB
timiditate....
27.12.2009
56.8KB
Critici...
31.01.2009
36.3KB
revelionul anului 2007
11.02.2009
41.8KB
pescarul de pe raul Somes
02.02.2010
24.1KB
si veni si o raza de soare :rotfl:
31.01.2010
29.5KB
Cartea este aparuta la Ed. Thames & Hudson si este in lb. engleza. Starea este perfecta. Are 192 de pagini.
Pretul este de 85 de lei si nu este negociabil.
Preiau din descrierea de pe Amazon:
"Alone, or in the company of friends, Brassaï discovered and recorded the forbidden Paris of the 1930s, its brothels, whores, pimps, opium dens, and transvestite cafés—the sordid yet fascinating bas-monde where high society mingled with the underworld. The Secret Paris of the '30s is one of the most remarkable photographic memoirs ever published: like his predecessor Toulouse-Lautrec, Brassaï chose to portray a hidden and daring subject matter. His photographs reveal a milieu previously known only through books such as the novels of Henry Miller (a frequent companion of Brassaï's nocturnal rambles), the seamy, grimy, yet infinitely exciting reality that tourists still think of when they seek "Paris by night." These unique pictures are accompanied by an immensely interesting text in which Brassaï reminisces and describes the extraordinary conditions under which he took his photographs. 150 b/w photographs."
12.04.2010
17.6KB
Red point
07.06.2009
22.9KB
"i hope to not see me" :rusine:
03.09.2009
20.2KB
sigma 28mm F1.8 DG MACRO EX AF aspherical
montura - CANON EOS
parasolar original,filtru polarizare circulara 77mm,cutie+garantie f64 pana la jumatatea lui 2012 -pret 1.400 ron usor negociabil - se poate vinde si fara filtrul de polarizare si ne intelegem la pret
obiectivul se prezinta in conditii foarte bune,af precis si rapid,nu are praf ,arata si functioneaza impecabil
Sigma 28mm f/1.8 EX-DG Aspherical Macro - Canon EF
28mm F1.8 EX DG ASP Macro - Wide Angle Prime Lenses - SigmaPhoto.com
tel 0727.97.07.07 / 0751.760.367 / 0768.049.096
04.03.2011
24.3KB
canon,nikon,pentax etc
plata pe loc ! urgente,etc,raspund la mail,nu ma intereseaza neaparat anumite modele.
rog trimiteti mail cu marca,model,starea aparatului,accesorii,etc
koostasmikonises@yahoo.gr
20.07.2009
30.6KB
Să vezi acum critici!
17.10.2009
43.6KB
Dupa o lunga absenta, din seria "street life" cateva imagini.
Astept pareri si critici
1. Walking the Bike
17.11.2010
40KB
:wink2: :zzz:
23.06.2009
36.2KB
una mica
17.08.2011
23.2KB
Noapte buna!
Ma ia cu somn,pina-ti trece tie supararea :rotfl: :rotfl:
11.06.2009
22.1KB
Aparatul folosit intra un pic in disonanta cu atmosfera. I-ar fi stat foarte bine cu unul vechi in mana.
01.03.2009
35.2KB
a trecut ca o parere
si-a lasat in praguri semne...
vara...
29.10.2009
52.5KB
si inca una sa fie 5 :dinti: :rotfl:
20.05.2009
24.1KB
In anii ’90, imaginea de mai sus, realizata de fotograful sud-african Kevin Carter a atras atentia intregii lumi catre saracia, foametea, razboiul civil si seceta cu care se confrunta Sudanul in acea perioada.
Carter se dusese acolo pentru a lua o pauza de la situatia tensionata din Africa de Sud si pentru a atrage atentia lumii asupra unui conflict care i se parea trecut cu vederea.
Si-a dat curand seama ca povestea care trebuie spusa nu este aceea a razboiului.. ci aceea a foametei si a victimelor.
Imaginea despre care vorbim a fost surprinsa intr-un sat din sudul Sudan-ului, unde acel copil subnutrit si slabit se tara catre un centru de hranire al unui ONG, aflat la cateva sute de metri distanta. Fiecare pas ii este urmarit din fundal de un vultur flamand.
Dupa ce a facut fotografia, Carter a alungat vulturul si s-a asezat sub un copac fumand si plangand. Nici el, nici altcineva nu stie ce s-a intamplat cu copilul.
In acelasi an, New York Times a cumparat si publicat fotografia lui Carter, primind la redactie un val de critici la adresa fotografului. Publicul il considera pe Carter vinovat.. sau cel putin responsabil de soarta copilului, si il blamau pentru ca nu a intervenit.
Susan Sontag spunea in cartea ‘On Photography’ : “Photographing is essentially an act of non-intervention. Part of the horror of such memorable coups of contemporary photojournalism as the picture of a Vietnamese bonze reaching for the gasoline can, or a Bengali guerrilla in the act of bayoneting a trussed-up collaborator, comes from the awareness of how plausible it has become, in situation where the photographer has the choice between a photograph and a life, to choose the photograph. The person who intervenes cannot record; the person who is recording cannot intervene.”
Criticii il acuzau pe Carter ca s-a folosit de rolul de observator pe care il are un jurnalist pentru a scapa de raspunderea indiferentei sale.
Scott Macleod scria in cartea ‘The Life and Death of Kevin Carter’ : "the man adjusting his lens to take just the right frame of his suffering, might just as well be a predator, another vulture on the scene."
Desi e simplu sa il acuzam pe Carter, trebuie avut in vedere si contextual situatiei. Carter era in Sudan de cateva saptamani cand a facut aceasta poza. Vazuse muribunzi si oameni in suferinta in fiecare zi si la tot pasul. Fusese obligat de situatie sa se desensibilizeze. Sa se detaseze de ororile care il inconjurau. Era constient ca nu ii putea ajuta pe toti cei care ar fi avut nevoie de ajutorul sau, si atunci s-a agatat cu dintii de rolul sau de martor al realitatii. Imaginile au puterea de a influenta si de a impresiona.. si in final de a ajuta mai mult un popor decat ar fi putut el ajuta un singur om.
Dupa cum s-a aflat mai tarziu, Carter a asteptat pe putin 20 de minute cu aparatul la ochi, sperand ca vulturul sa isi deschida aripile pentru ca imaginea sa fie si mai puternica. Susan Sontag explica: “Although the camera is an observation station, the act of photographing is more than passive observing. Like sexual voyeurism, it is a way of at least tacitly, often explicitly encouraging whatever is going on to keep happening. To take a picture is to have an interest in things as they are, in the status quo remaining unchanged (at least for as long as it takes to get a ‘good' picture), to be in complicity with whatever makes a subject interesting, worth photographing—including, when that is the interest, another person's pain or misfortune.”
In 1994, Carter a fost anuntat ca castigase cel mai prestigious premiu din breasla sa: Premiul Pulitzer pentru fotografie.
La nici doua luni dupa ce acceptase premiul la Universitatea Columbia, Carter s-a sinucis.
Si-a dus camioneta pe o pajiste unde se juca pe vremea cand era copil, a legat un furtun de teava de esapament si s-a asfixiat.
A lasat scrisori catre prieteni in care spunea ca regreta ca nu a ajutat copilul din cea mai buna poza a vietii lui si ca se simte bantuit de amintiri dureroase cu oameni morti, furie, suferinta, razboi si copii.
Moartea sa a readus pe prima pagina fotografia in cauza.
300.000 de oameni vor muri anul acesta de foame in Sudan.
23.10.2008
59.8KB
Mireasa
03.09.2009
48.9KB
Photosetup in parteneriat cu DPI Studio organizeaza concursul foto Fotogenica 2012.
Concurentul care va intruni cele mai multe voturi, va participa gratuit la toate workshop-urile din cadrul evenimentului FOTOGENICA 2012, organizat in perioada 8-10 iunie la Medias, iar urmatorii doi concurenti in ordinea descrescatoare a voturilor, vor beneficia de un discount de 50% din taxa de participare la acest eveniment.
Ce se va intampla la Fotogenica 2012?
Vor invata de la Catalin Chitucea despre fotografia de nud, de la Dinu Lazar despre fotografia subacvatica, de la Daniel Baltat despre fotografia panoramica si fotografia nocturna, de la Catalin Paduraru despre astrofotografie, in plus, alaturi de alti zeci de participanti pasionati de fotografie, vor petrece 3 zile memorabile intr-o zona de munte, finalizate cu degustare de vin si foc de tabara la ferma ‘Trei Stejari' din imprejurimile Mediasului.
Perioada de inscriere a fotografiilor 1-15 mai. Inscrie-te si tu aici!:
08.05.2012
27KB
sunt superbe fotografiile, Kmytzu, cu un contrast de-ti ia ochii.:) Ador florile.:)
13.05.2009
26.3KB
Apus in Apuseni
24.11.2008
15.1KB
O veverita destul de curajoase ca sa stea la pozat asa de aproape